Акумулятор Moll 60Ah 640A EFB 82060 виробляється німецькою компанією MOLL на заводах у Німеччині. Високоякісні акумулятори преміум-сегменту встановлюються на заводах в автомобілі преміум марок, таких як Mercedes Benz, BMW, Audi, Rolls-Royce, Bentley та інші.
Акумуляторна батарея Moll 60Ah 640A EFB 82060 має підвищену кількість свинцю в порівнянні з іншими виробниками, що позитивно впливає на термін служби. Вага акумулятора становить 18,3 кг, при розмірах 242x175x190 мм.
Ємність батареї 60 Аг, а пусковий струм 640 Ампер. Акумулятор efb, повністю необслуговуваний та розрахований на весь термін експлуатації. Формат корпусу євро. Номінальна напруга стандартна для всіх автомобільних АКБ - 12 Вольт. У цій моделі полярність обратная.
Гарантія на акумулятор починається з моменту продажу і становить 24 міс.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Abarth | 500 | 2010 → н.в. | 1.4 |
Abarth | 500C | 2011 → н.в. | 1.4 |
Abarth | Grande Punto | 2009 → н.в. | 1.4 |
Alfa Romeo | Giulietta (940) | 2010 → | 1.4BiFuel, 1.4TB Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.3 JTDM Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 0.9, 0.9TwinAir Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4 BiFuel Start-Stop |
Citroen | C1 | 2014→н.в. | 1.0 VTi |
Fiat | 500 | 2010 - н.в. | 0.9, 0.9 TwinAir, 0.9 TwinAir Turbo |
Fiat | 500 | 2007 - н.в. | 1.2, 1.2 LPG, 1.4, 1.3D MultiJet |
Fiat | 500C | 2009 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.4, 1.3D |
Fiat | 500C | 2011 - н.в. | 1.4 100hp |
Fiat | 500L | 2012 - н.в. | 0.9, 0.9 Natural Power, 1.4, 1.3D, 1.6D |
Fiat | 500X | 2014 - н.в. | 1.4 |
Fiat | Bravo | 2008 - н.в. | 1.4 140hp |
Fiat | Doblo Cargo | 2005-2010 | 1.4 |
Fiat | Fiorino Box Body | 2015 - н.в. | 1.3D 80hp |
Fiat | Fiorino Box Body | 2009 - н.в. | 1.3D 95hp |
Fiat | Idea | 2008 - н.в. | 1.3D 95hp |
Fiat | Mito | 2011 - н.в. | 1.3 JTDM 84hp |
Fiat | Mito | 2008 - н.в. | 1.4 TB, 1.4 Turbo |
Fiat | Panda | 2010 - н.в. | 1.2 |
Fiat | Panda | 2012 - н.в. | 0.9 Natural Power, 1.3D MultiJet |
Fiat | Punto | 2010 - н.в. | 1.2, 1.3D MultiJet |
Fiat | Punto | 2009 - н.в. | 1.4 105hp |
Fiat | Punto | 2007 - н.в. | 1.4 Abarth |
Fiat | Punto | 2012 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.4, 1.3D |
Fiat | Punto Evo | 2012 | 0.9 TwinAir Turbo |
Fiat | Punto Evo | 2009-2012 | 1.2, 1.4, 1.4 Abarth |
Fiat | Qubo | 2008 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Fiat | Qubo | 2015 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Ford | KA | 2008 - н.в. | 1.2, 1.3 TDCi |
Hyundai | Veloster | 2011 - н.в. | 1.6 GDI, 1.6 T-GDI |
Jeep | Renegade | 2014 - н.в. | 1.4 |
Lancia | Delta | 2010-2014 | 1.4 |
Lancia | Musa | 2004-2012 | 1.4 |
Lancia | Musa | 2009-2014 | 1.3D MultiJet |
Lancia | Musa | 2008-2012 | 1.6D MultiJet |
Lancia | Ypsilon | 2010-2011 | 1.2, 1.4 LPG |
Lancia | Ypsilon | 2011 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.3 |
Nissan | Micra | 2011 - н.в. | 1.2 DIG-S |
Nissan | Note | 2013 - н.в. | 1.2 DIG |
Nissan | Qashqai | 2010-2013 | 1.6 |
Opel | Agila | 2011 - н.в. | 1.0 |
Opel | Agila | 2010 - н.в. | 1.2 |
Opel | Combo (X12) | 2012 → 2015 | 1.3 CDTI Start-Stop |
Opel | Corsa D | 2010-2014 | 1.3 CDTI |
Opel | Meriva B | 2010 → 2017 | 1.3 CDTI Start-Stop |
Peugeot | 108 | 2014 - н.в. | 1.0 VTi |
Renault | Twingo III | 2014 - н.в. | 0.9 TCe 90, 1.0 TCe 70 |
Suzuki | Swift IV | 2010 - н.в. | 1.3 DDiS |
Suzuki | Vitara | 2015 - н.в. | 1.4 T, 1.4 T AllGrip, 1.6, 1.6 AllGrip |
Toyota | Auris | 2015 - н.в. | 1.2 |
Toyota | Auris | 2009-2012 | 1.33 Dual-VVTi |
Toyota | Aygo | 2014 - н.в. | 1.0 |
Toyota | Yaris | 2011 - н.в. | 1.3 |
Toyota | Yaris | 2009 - н.в. | 1.33 VVT-i |
Vauxhall | Agila Mk II | 2011-2014 | 1.0 i |
Vauxhall | Agila Mk II | 2008-2014 | 1.2 i 94hp |
Vauxhall | Corsa Mk III | 2006-2014 | 1.3 CDTI |
Vauxhall | Corsa Mk III | 2010-2014 | 1.2 |
Vauxhall | Meriva Mk II | 2010 - н.в. | 1.3 CDTI |
VW | Beetle | 2014 - н.в. | 1.2 TSI |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.