Американський виробник Johnson Controls вже довгий час радує шанувальників з усього світу надійними акумуляторами. Для потужних автомобілів ідеальним варіантом стане модель Energizer EE60LB2. Вона славиться своєю довговічністю. До того ж лінійка товарів Енерджайзер має надійні характеристики, які виділяються серед інших відомих марок. Придбати Energizer Premium EFB EE60LB2 можна на нашому сайті за доступною ціною.
Технічні характеристики Energizer 60Ah 640A EFB EE60L2
Акумулятори Energizer виготовлені за технологією EFB, саме через це батарея підходить для автомобілів із системою Start-Stop. Корпус надійний, формат корпусу європейський, товщина клем складає +19,5 мм – 17,9 мм. Розташування клеми знаходиться праворуч – це означає, що акумулятор має зворотну полярність. Спеціальна технологія PowerFrame забезпечує підвищену стійкість ґрат до корозії. Середня тривалість служби акумулятора Energizer становить 7 років.
Особливості лінійки товарів Energizer 60Ah 640A EFB EE60L2
Лінійка товарів Енерджайзер ЄФБ Преміум має свої переваги, що виділяються на тлі інших товарів. Чому варто купувати таку модель?
- Низький рівень саморозряду.
- Безпечна кришка з вбудованим пламегасником.
- Може витримувати будь-які перепади температури.
- Немає потреби в технічному обслуговуванні.
- Технологія Power Frame дозволяє прослужити батареї 7-10 років.
Ця модель поєднує в собі надійні характеристики та доступну ціну. З такою батареєю автомобіль завжди буде готовий до старту, навіть у зимову пору року. Замовити акумулятор Енерджайзер ЕФБ Преміум можна на нашому сайті.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Abarth | 500 | 2010 → н.в. | 1.4 |
Abarth | 500C | 2011 → н.в. | 1.4 |
Abarth | Grande Punto | 2009 → н.в. | 1.4 |
Alfa Romeo | Giulietta (940) | 2010 → | 1.4BiFuel, 1.4TB Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.3 JTDM Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 0.9, 0.9TwinAir Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4 BiFuel Start-Stop |
Citroen | C1 | 2014→н.в. | 1.0 VTi |
Fiat | 500 | 2010 - н.в. | 0.9, 0.9 TwinAir, 0.9 TwinAir Turbo |
Fiat | 500 | 2007 - н.в. | 1.2, 1.2 LPG, 1.4, 1.3D MultiJet |
Fiat | 500C | 2009 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.4, 1.3D |
Fiat | 500C | 2011 - н.в. | 1.4 100hp |
Fiat | 500L | 2012 - н.в. | 0.9, 0.9 Natural Power, 1.4, 1.3D, 1.6D |
Fiat | 500X | 2014 - н.в. | 1.4 |
Fiat | Bravo | 2008 - н.в. | 1.4 140hp |
Fiat | Doblo Cargo | 2005-2010 | 1.4 |
Fiat | Fiorino Box Body | 2015 - н.в. | 1.3D 80hp |
Fiat | Fiorino Box Body | 2009 - н.в. | 1.3D 95hp |
Fiat | Idea | 2008 - н.в. | 1.3D 95hp |
Fiat | Mito | 2011 - н.в. | 1.3 JTDM 84hp |
Fiat | Mito | 2008 - н.в. | 1.4 TB, 1.4 Turbo |
Fiat | Panda | 2010 - н.в. | 1.2 |
Fiat | Panda | 2012 - н.в. | 0.9 Natural Power, 1.3D MultiJet |
Fiat | Punto | 2010 - н.в. | 1.2, 1.3D MultiJet |
Fiat | Punto | 2009 - н.в. | 1.4 105hp |
Fiat | Punto | 2007 - н.в. | 1.4 Abarth |
Fiat | Punto | 2012 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.4, 1.3D |
Fiat | Punto Evo | 2012 | 0.9 TwinAir Turbo |
Fiat | Punto Evo | 2009-2012 | 1.2, 1.4, 1.4 Abarth |
Fiat | Qubo | 2008 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Fiat | Qubo | 2015 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Ford | KA | 2008 - н.в. | 1.2, 1.3 TDCi |
Hyundai | Veloster | 2011 - н.в. | 1.6 GDI, 1.6 T-GDI |
Jeep | Renegade | 2014 - н.в. | 1.4 |
Lancia | Delta | 2010-2014 | 1.4 |
Lancia | Musa | 2004-2012 | 1.4 |
Lancia | Musa | 2009-2014 | 1.3D MultiJet |
Lancia | Musa | 2008-2012 | 1.6D MultiJet |
Lancia | Ypsilon | 2010-2011 | 1.2, 1.4 LPG |
Lancia | Ypsilon | 2011 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.3 |
Nissan | Micra | 2011 - н.в. | 1.2 DIG-S |
Nissan | Note | 2013 - н.в. | 1.2 DIG |
Nissan | Qashqai | 2010-2013 | 1.6 |
Opel | Agila | 2011 - н.в. | 1.0 |
Opel | Agila | 2010 - н.в. | 1.2 |
Opel | Combo (X12) | 2012 → 2015 | 1.3 CDTI Start-Stop |
Opel | Corsa D | 2010-2014 | 1.3 CDTI |
Opel | Meriva B | 2010 → 2017 | 1.3 CDTI Start-Stop |
Peugeot | 108 | 2014 - н.в. | 1.0 VTi |
Renault | Twingo III | 2014 - н.в. | 0.9 TCe 90, 1.0 TCe 70 |
Suzuki | Swift IV | 2010 - н.в. | 1.3 DDiS |
Suzuki | Vitara | 2015 - н.в. | 1.4 T, 1.4 T AllGrip, 1.6, 1.6 AllGrip |
Toyota | Auris | 2015 - н.в. | 1.2 |
Toyota | Auris | 2009-2012 | 1.33 Dual-VVTi |
Toyota | Aygo | 2014 - н.в. | 1.0 |
Toyota | Yaris | 2011 - н.в. | 1.3 |
Toyota | Yaris | 2009 - н.в. | 1.33 VVT-i |
Vauxhall | Agila Mk II | 2011-2014 | 1.0 i |
Vauxhall | Agila Mk II | 2008-2014 | 1.2 i 94hp |
Vauxhall | Corsa Mk III | 2006-2014 | 1.3 CDTI |
Vauxhall | Corsa Mk III | 2010-2014 | 1.2 |
Vauxhall | Meriva Mk II | 2010 - н.в. | 1.3 CDTI |
VW | Beetle | 2014 - н.в. | 1.2 TSI |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.