Якщо ви хочете придбати надійне та довговічне джерело живлення, орієнтоване на легкові автомобілі середнього або високого класів, а також обладнаних системою «Старт/Стоп», то рішення акумулятора Banner купити буде оптимальним. У цю лінійку також включені АКБ Running Bull EFB та BackUp. Батареї цієї серії цілком адаптовані для використання на спеціальній та будівельній техніці. Збільшений ресурс витривалості циклів заряду/розряду дозволяє довше експлуатувати акумулятор на відміну від звичайних моделей. Виробляються за технологією AGM, не потребують обслуговування, безпечні, герметичні, стійкі до вібрацій та низьких температур. Регламентована ємність від 60 до 105 Аг.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Abarth | 500 | 2010 → н.в. | 1.4 |
Abarth | 500C | 2011 → н.в. | 1.4 |
Abarth | Grande Punto | 2009 → н.в. | 1.4 |
Alfa Romeo | Giulietta (940) | 2010 → | 1.4BiFuel, 1.4TB Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.3 JTDM Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 0.9, 0.9TwinAir Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4 BiFuel Start-Stop |
Citroen | C1 | 2014→н.в. | 1.0 VTi |
Fiat | 500 | 2010 - н.в. | 0.9, 0.9 TwinAir, 0.9 TwinAir Turbo |
Fiat | 500 | 2007 - н.в. | 1.2, 1.2 LPG, 1.4, 1.3D MultiJet |
Fiat | 500C | 2009 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.4, 1.3D |
Fiat | 500C | 2011 - н.в. | 1.4 100hp |
Fiat | 500L | 2012 - н.в. | 0.9, 0.9 Natural Power, 1.4, 1.3D, 1.6D |
Fiat | 500X | 2014 - н.в. | 1.4 |
Fiat | Bravo | 2008 - н.в. | 1.4 140hp |
Fiat | Doblo Cargo | 2005-2010 | 1.4 |
Fiat | Fiorino Box Body | 2015 - н.в. | 1.3D 80hp |
Fiat | Fiorino Box Body | 2009 - н.в. | 1.3D 95hp |
Fiat | Idea | 2008 - н.в. | 1.3D 95hp |
Fiat | Mito | 2011 - н.в. | 1.3 JTDM 84hp |
Fiat | Mito | 2008 - н.в. | 1.4 TB, 1.4 Turbo |
Fiat | Panda | 2010 - н.в. | 1.2 |
Fiat | Panda | 2012 - н.в. | 0.9 Natural Power, 1.3D MultiJet |
Fiat | Punto | 2010 - н.в. | 1.2, 1.3D MultiJet |
Fiat | Punto | 2009 - н.в. | 1.4 105hp |
Fiat | Punto | 2007 - н.в. | 1.4 Abarth |
Fiat | Punto | 2012 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.4, 1.3D |
Fiat | Punto Evo | 2012 | 0.9 TwinAir Turbo |
Fiat | Punto Evo | 2009-2012 | 1.2, 1.4, 1.4 Abarth |
Fiat | Qubo | 2008 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Fiat | Qubo | 2015 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Ford | KA | 2008 - н.в. | 1.2, 1.3 TDCi |
Hyundai | Veloster | 2011 - н.в. | 1.6 GDI, 1.6 T-GDI |
Jeep | Renegade | 2014 - н.в. | 1.4 |
Lancia | Delta | 2010-2014 | 1.4 |
Lancia | Musa | 2004-2012 | 1.4 |
Lancia | Musa | 2009-2014 | 1.3D MultiJet |
Lancia | Musa | 2008-2012 | 1.6D MultiJet |
Lancia | Ypsilon | 2010-2011 | 1.2, 1.4 LPG |
Lancia | Ypsilon | 2011 - н.в. | 0.9, 1.2, 1.3 |
Nissan | Micra | 2011 - н.в. | 1.2 DIG-S |
Nissan | Note | 2013 - н.в. | 1.2 DIG |
Nissan | Qashqai | 2010-2013 | 1.6 |
Opel | Agila | 2011 - н.в. | 1.0 |
Opel | Agila | 2010 - н.в. | 1.2 |
Opel | Combo (X12) | 2012 → 2015 | 1.3 CDTI Start-Stop |
Opel | Corsa D | 2010-2014 | 1.3 CDTI |
Opel | Meriva B | 2010 → 2017 | 1.3 CDTI Start-Stop |
Peugeot | 108 | 2014 - н.в. | 1.0 VTi |
Renault | Twingo III | 2014 - н.в. | 0.9 TCe 90, 1.0 TCe 70 |
Suzuki | Swift IV | 2010 - н.в. | 1.3 DDiS |
Suzuki | Vitara | 2015 - н.в. | 1.4 T, 1.4 T AllGrip, 1.6, 1.6 AllGrip |
Toyota | Auris | 2015 - н.в. | 1.2 |
Toyota | Auris | 2009-2012 | 1.33 Dual-VVTi |
Toyota | Aygo | 2014 - н.в. | 1.0 |
Toyota | Yaris | 2011 - н.в. | 1.3 |
Toyota | Yaris | 2009 - н.в. | 1.33 VVT-i |
Vauxhall | Agila Mk II | 2011-2014 | 1.0 i |
Vauxhall | Agila Mk II | 2008-2014 | 1.2 i 94hp |
Vauxhall | Corsa Mk III | 2006-2014 | 1.3 CDTI |
Vauxhall | Corsa Mk III | 2010-2014 | 1.2 |
Vauxhall | Meriva Mk II | 2010 - н.в. | 1.3 CDTI |
VW | Beetle | 2014 - н.в. | 1.2 TSI |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.