Хоч би яким потужним був двигун вашого авто, без надійного джерела живлення на комфортну їзду можна не розраховувати. Акумулятор ІСТА відомий усім вітчизняним автомобілістам і має великий попит – купити АКБ Ista 50Ah 420A Classic можна в нашому інтернет-магазині за невисокою ціною.
Акумуляторні батареї українського виробництва відповідають міжнародним критеріям якості та здатні витримувати найсильніші навантаження. Акумулятор Ista 50Ah 420A Classic призначений для установки на автомобілі з малим та середнім споживанням енергії та працює справно незалежно від кліматичних умов. Використання нових технологій дозволило збільшити експлуатаційний період джерела живлення до шести-семи років.
Технічні характеристики Ista 50Ah 420A Classic
Акумулятор Ista 50Ah 420A Classic - це свинцево-кислотний (ca) акумулятор класу бюджетний.
Номінальна напруга акумулятора стандартна – 12 Вольт. Ємність акумулятора становить 50 Аг, підвищений пусковий струм 420 А дозволяє впевнено заводити як бензинові, так і дизельні двигуни.
АКБ Ista 50Ah 420A Classic повністю необслуговуваний. Вага батареї 12 кг за розмірів 207x175x190 мм.
Чому вигідно купити акумулятор Ista 50Ah 420A Classic
Надійна акумуляторна батарея є одним із пріоритетних покупок будь-якого автомобіліста. АКБ Іста зарекомендували себе найкращим чином як у спеку, так і при сильному морозі. Вони виготовлені з якісних матеріалів, що відповідають європейському стандарту, які включають сплави з невисоким вмістом сурми. Це дає можливість говорити про високу надійність та довговічність елементів.
Купити акумулятор Ista можна різного класу, залежно від марки та моделі автомобіля. Джерела живлення серії "Стандарт" поєднують у собі всі необхідні показники для якісного електропостачання транспортного засобу. Такий акумулятор Іста має вдосконалену систему центрального газовідведення та обладнаний індикатором ступеня заряду. Власники цієї батареї можуть розраховувати на легкий старт свого авто.
Акумулятор Ista класу «Преміум» спеціально розроблений для потужних автомобілів, що потребують підвищеного електропостачання. Лінія відрізняється максимальними значеннями пускового струму, підвищеним терміном служби, низьким рівнем саморозряду та витрати води. Купити акумулятор Іста вигідно ще й тому, що він відноситься до типу батарей, що не обслуговуються, що дозволяє не вести постійний контроль рівня електроліту.
Як купити АКБ Ista 50Ah 420A Classic на нашому сайті
Купити акумулятори Іста в Україні можна у нашому інтернет-магазині за привабливими цінами та з доставкою по Києву та всій території країни. При покупці нової батареї ви можете обміняти стару, що заощадить ваш бюджет. У разі потреби наші досвідчені консультанти допоможуть обрати оптимальну модель батареї для вашого авто.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Alfa Romeo | 145 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.8 |
Alfa Romeo | 146 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.7, 1.8 |
Alfa Romeo | 147 | 2001 → 2010 | 1.6 T.Spark |
Alfa Romeo | 155 (167) | 1993 → 1997 | 1.6, 1.7 |
Alfa Romeo | 33 (907A) | 1990 → 1994 | 1.4, 1.5, 1.7 |
Alfa Romeo | 4C (960) | 2013 → | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Brera | 2009 → 2010 | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4BiFuel |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo |
Alfa Romeo | Spider (939) | 2005 → 2010 | 1.8TBi |
Audi | A3 (8L1) | 1996 → 2003 | 1.6 |
Audi | A3 (8P1) | 2007 → 2012 | 1.4 TFSI |
Audi | A3 Convertible (8P7) | 2010 → | 1.2 TFSI |
Audi | A3 Sportback (8PA) | 2007 → 2013 | 1.4 TSI |
Audi | A3 Sportback (8PA) | 2010 → 2013 | 1.2 TFSI |
Citroen | C1 | 2005→2014 | 1.0 |
Daewoo | Matiz | 1998 - н. в. | 1.0 |
Fiat | Doblo | 2005-2010 | 1.4 |
Fiat | Grande Punto | 2005-2009 | 1.4 T-Jet, 1.3-1.9D |
Fiat | Palio | 1.0-1.6 | |
Fiat | Panda | 1980-1999 | 0.6-1.3 |
Fiat | Punto | 1.1-1.6 | |
Honda | CRV | 2006-2012 | 2.0, 2.4 |
Honda | CRV (Euro) | 2007-н.в. | 2.0, 2.4 |
Hyundai | Accent | 2000-2010 | 1.3, 1.5, 1.6 |
Hyundai | Elantra MD | 2011-н.в. | 1.6, 1.8 |
Hyundai | Getz | 2002-н.в. | 1.1-1.6 |
KIA | Cerato | 2004-2009 | 1.6, 2.0 |
KIA | Niro | 2016 → | |
KIA | Soul | 2009-2014 | 1.6 |
Peugeot | 107 | 2004 → 2014 | 1.0 |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.6 VTi, THP |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.4 |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.2 |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.0 |
Peugeot | 301 | 2012 → | 1.2 VTi 72, 1.2 VTi 82 |
Renault | Clio | 2005-н.в. | 1.2-1.4 |
Skoda | Fabia | 2014-н.в. | 1.0, 1.2 |
Smart | Roadster | 2003-н.в. | 0.7 |
Toyota | Prius | 2016 → | 1.8 hybrid |
Toyota | Yaris | 2009-н.в. | 1.33 |
VW | Caddy | 2004-2015 | 1.4-2.0 |
VW | Caddy | 1995-2004 | 1.4, 1.6 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.