Двигун вантажного автомобіля зазнає підвищених навантажень, тому вимагає якісного та надійного джерела живлення. Акумулятори для вантажівок Hagen від компанії Exide Technologies стануть у цьому випадку чудовим вибором. Вони є відмінним поєднанням багаторічного досвіду, перевірених часом рішень і найактуальніших інноваційних технологій.
Найкраще рішення для вантажних авто
Однією з ключових особливостей виробництва акумуляторів Hagen є технологія штампування Expanded Metal, що відмінно зарекомендувала себе, а також легування пластин кальцієм, що дозволяє знизити рівень самозаряду і витрати води в процесі експлуатації. Крім того, всі пластини мають надтонкий профіль, за рахунок чого їх кількість усередині була збільшена. Завдяки таким сучасним рішенням вдалося досягти найвищих значень пускових струмів. Ще однією особливістю вантажних АКБ Hagen є стандартна для європейських моделей кришка з газовідведенням.
Такі акумулятори надійні та невибагливі, майже не потребують обслуговування, утримують мінімальний рівень самозаряду, а також не вимагають підзарядки протягом тривалого періоду, забезпечуючи безперебійну роботу двигуна у найважчих умовах. Крім того, до не менш важливих переваг цих АКБ можна віднести:
- високу стійкість до навантажень;
- відмінну вібростійкість;
- захист від замикання та корозії;
- збереження потужності при холодному пуску.
Компанія Exide Technologies дбає про свою репутацію, тому вся продукція проходить ретельний контроль на основних виробничих етапах від вибору вихідних компонентів до відвантаження одержувачу. Це дозволяє досягти високих показників надійності, тривалого терміну служби, а також відмінного поєднання невисокої ціни та якості.
Найкращі умови для покупки
Бажаєте купити надійний та якісний європейський акумулятор за чудовою ціною? Ознайомтеся з асортиментом моделей Hagen, представлених в каталозі нашого інтернет-магазину. Ми пропонуємо послугу кур'єрської доставки АКБ по Києву, а також до інших міст України. Додаткову інформацію про наявність, умови придбання та відправлення можна дізнатися, зателефонувавши нашим кваліфікованим консультантам за номерами, зазначеними у розділі «Контакти».
Зверніть увагу: спеціально для російських умов були випущені дві моделі вантажних АКБ, оснащені характерною для вітчизняних авто лівою полярністю та ємністю 190 Аг.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Agrale | Microbus | MA 8.5 Euro II | |
Agrale | Microbus | MA 9.2 Euro II | |
Agrale | Microbus | MA 9.2 Green Euro III | |
Agrale | Midibus | MA 12.0 Euro II | |
Astra | HD 7 | 1996 → | 42.42 - 86.52 |
Astra | HD 7-C | 2000 → | 42.36 - 64.50 |
Astra | HD 7-C | 2000 → | 66.36 - 66.50 |
Astra | HD 7-C | 2000 → | 84.36 - 84.50 |
Astra | HD 8 | 2005 → | 42.41 - 88.56 |
Buessing | AK | 14-150 (12V), 14-185 | |
Buessing | AK | AK 14-150 | |
Buessing | BS Bus | BS Bus | |
Buessing | Konsul | Konsul | |
Buessing | Präfekt, Commodore | Präfekt, Commodore | |
Buessing | Supercargo | L 14-185 | |
DAF | 65 CF | 1998 → 2000 | 65 CF 180 - 65 CF 240 |
DAF | 75 | 1992 → 1998 | 75.240 - 75.300 |
DAF | 75 CF | 1998 → 2000 | 75 CF 250 - 75 CF 320 |
DAF | CF 65 | 2001 → | 65.180 - 65.290 |
DAF | CF 75 | 2001 → | 75.250 - 75.360 |
DAF | CF 85 | 2001 → | 85.340 - 85.510 |
DAF | F 1900 | FA/FAV/FD 1900 | |
DAF | F 1900 | FA/FAV/FD/FT 1900 | |
DAF | F 2100 | FA/FAG/FAS/FT 2100/2103/2105 | |
DAF | F 2300 | 1963 → 1993 | FA/FAB/FAG/FAS/FAT/FAV/FMB/FMT 2300/2305 |
DAF | F 2500 | FA/FAD/FAG/FAT//FMD/FMT/FT 2500/2505/2525/2535 | |
DAF | F 2700 | 1990 → 1993 | FA/FAB/FAG/FAR/FAT/FMT/FT 2700 |
DAF | F 2800 | 1973 → 1991 | FA/FAB/FAC/FAD/FAG/FAR/FAS/FAT/FMD/FT/FTS/FTT 2800/2803/2804/2805/2825 |
ERF | Andere | E / EC Series | |
ERF | ECL | 2002 → | 6.22 - 7.28 |
ERF | ECL | 2002 → | 7.28 |
ERF | ECM | 2002 → | 6.22 - 7.28 |
ERF | ECT | 2002 → | 10.35 - 32.35 |
Ginaf | C2 | C2120/2121 | |
Ginaf | F | F 160 - F 535 | |
Ginaf | KFS | KFS 10-16 | |
Ginaf | X2 | X2219 - X2223 | |
Ginaf | X3 | X3232 - X3335 | |
Ginaf | X4 | X4241 - X4446 | |
Hanomag Rheinst | Garant | L, LL, EL, K | |
Hanomag Rheinst | Markant | L, LL, K, S | |
Hino | Andere | FH | |
Hino | Andere | FS, FY | |
Hino | Andere | KB | |
Hino | Andere | KB | |
Hino | Andere | KY | |
Hino | Andere | ZM | |
Iveco | EuroCargo | 1991 → 2000 | 120E15 - 180E27 |
Iveco | EuroCargo | 1991 → 2000 | 120E17 tector - 190E30 tector |
Iveco | EuroCargo | 1991 → 2000 | 225E28 tector - 320E28 tector |
Iveco | EuroTech MH | 1998 → | 180E24 - 440E43 |
Iveco | EuroTech MP | 1992 → | 180E24 - 440E43 |
Iveco | EuroTech MT | 1992 → 1998 | 180E24 - 440E43 |
Iveco | EuroTrakker | 1993 → 2004 | MP 190E30 - 260E44 |
Iveco | Fiat | 135.14 - 165.24 | |
Iveco | Fiat | 170.23 - 220.36 | |
Iveco | Fiat | 170.23 - 330.36 | |
Iveco | Fiat | AHB 6x4 (220 PS) | |
Iveco | M | 1982 → 1992 | 115-17 - 175-24 |
Iveco | Magirus | 115-17 | |
Iveco | Magirus | 120-13/120-16/120-17 | |
Iveco | Magirus | 135-14 - 340-34 | |
Iveco | Magirus | AHB 6x4 (220 PS) | |
Iveco | P/PA | 1979 → 1993 | 159-17 - 340-34 |
Iveco | P/PA-Haubenfahrzeuge | 1979 → 1993 | 120-13 - 330-30 |
Iveco | TurboStar | 1984 → 1993 | 190-33 - 190-48 |
Iveco | TurboTech | 1990 → 1993 | 190-26 - 240-36 |
Iveco | Unic | 110,14 | |
Iveco | Unic | 115.14, 120.16, 135.17 | |
Iveco | Unic | 115.17, 190 P, 260 P | |
Iveco | Unic | 130 NC, 130 NR, 130 NT | |
Iveco | Unic | 130.16 | |
Iveco | Unic | 135.17 | |
Iveco | Unic | 145.17 | |
Iveco | Unic | 175.17 | |
Iveco | Unic | 190.24, .26, .30, .32, .33, . 36, .38, .42, .48 | |
Iveco | Unic | 240.36, 240.38 | |
Iveco | Unic | 260.25, 260.30 | |
Iveco | Unic | 300 TS | |
Iveco | Unic | 330.30, 330.36 | |
Iveco | Unic | 1991 → 2000 | 260E23 - 320E27 |
Jelcz | All models | All models | |
Kässbohrer | S | S 100 - 150 | |
Kässbohrer | Setra | S 10 - 14 | |
Kässbohrer | Setra | S 100 - 150 | |
Kässbohrer | Setra | S 200, 208 - 216 | |
Kässbohrer | Setra | S 228 | |
Kässbohrer | Setra | S 300, 309 - 315 | |
Kässbohrer | Setra | S 7 - 9 | |
Kässbohrer | Setra | SG 175/180 | |
KHD | M | 200SH110 | |
Leyland | FA | 2300/2700 | |
Leyland | FAS | 2300/2700 | |
Leyland | FT | FT 2300/2700/3200 | |
Magirus-Deutz | Andere | 180D | |
Magirus-Deutz | Andere | 210D / 230D | |
Magirus-Deutz | Andere | 232D / 235D / 256D / 290D / 310D | |
Magirus-Deutz | Andere | 320M | |
Magirus-Deutz | Andere | 80D | |
Magirus-Deutz | D | 100D/120D/130D | |
Magirus-Deutz | D | 232D/256D/270D/310D/340D | |
Magirus-Deutz | D | 75D/80D | |
Magirus-Deutz | M | 130M / 160M / 168M | |
Magirus-Deutz | M | 256M | |
Magirus-Deutz | M | 290M / 320M | |
MAN | E 200 | 2000 → | E 2000 |
MAN | EM | 1987 → | EM 192/222/223 |
MAN | F 2000 | 1994 → | 19.223 - 41.464 |
MAN | F90 | 1986 → 1997 | 19.242 - 19.502 |
MAN | F90 | 1986 → 1997 | 24.242 - 48.462 |
MAN | M 2000 L | 1995 → | 12.145 - 26.284 |
MAN | M 2000 M | 1995 → 2005 | 12.224 - 25.284 |
MAN | M 90 | 1988 → 1998 | 12.152 - 24.272 |
MAN | NG | 1992 → | NG 262/263/272/312/313 |
MAN | NL | 1988 → | NL 202 - 313 |
MAN | NM | 1987 → | NM 182/192/222/223 |
MAN | NÜ | 1996 → | NÜ 263/313/353 |
MAN | SD | 1974 → 1994 | SD 200 |
MAN | SG | 1972 → | SG 220/240/242/292/312/322 |
MAN | SL | 1972 → 1987 | SL 200 |
MAN | SL II | 1984 → 1996 | SL 202 |
MAN | SM | 1987 → | SM 182/192 |
MAN | SR | 1975 → 1994 | SR 240/280/321 |
MAN | SÜ | 1975 → | SÜ 240/242/263/272/283/292/313/322 |
MAN | TGM | 2005 → | 12.240 - 26.340 |
MAN | TGS | 2007 → | 18.320 - 18.540 |
MAN | TGX | 2007 → | 18.360 - 18.540 |
MAN | ÜL | 1989 → | ÜL 242/272/292/312/313/322/353 |
Mercedes-Benz | Atego | 1998 → 2004 | 712 - 2628 |
Mercedes-Benz | Atego 2 | 2004 → | 712 - 1624 |
Mercedes-Benz | MB-Trac | 1973 → 1991 | 900/1000/1100 |
Mercedes-Benz | MK | 1987 → 1996 | 1222 - 2534 |
Mercedes-Benz | NG | 1973 → 1996 | 1013 - 3836 |
Mercedes-Benz | SK | 1987 → 1996 | 1728 - 4850 |
Neoplan | 302-Serie | 302-8 | |
Neoplan | 302-Serie | 302-10, 302-11 | |
Neoplan | 302-Serie | 302-12 Eurostar | |
Neoplan | 302-Serie | 302-13 Eurostar | |
Neoplan | 800-Serie | 811-42 | |
Neoplan | 800-Serie | 811-43 | |
Neoplan | 800-Serie | 813-42 | |
Neoplan | 800-Serie | 813-43 | |
Neoplan | Centroliner | 1998 → | N 4407 - 4421 |
Neoplan | Jetliner | 1973 → 1993 | N 208/213/214/216 |
Renault | Berliet | 130 | |
Renault | Berliet | 150 | |
Renault | Berliet | C 210 - 380 | |
Renault | Berliet | G 170 - 380 | |
Renault | Berliet | GLR 190/230 | |
Renault | Berliet | GR 191/280/305/320/350 | |
Renault | Berliet | PR 10/12/14S | |
Renault | Berliet | TBK6, TCK8, TEK6 | |
Renault | Berliet | TR 250/260/280/300/305/320/350 | |
Renault | Berliet | TRH 320/350 | |
Renault | G | 1982 → 1991 | G 210.16 - 340.19 |
Renault | Kerax | 1997 → | 260.18 - 500.32 |
Renault | Magnum | 1990 → | AE 385.18 - 560.26 |
Renault | Major | 1991 → 1996 | R 340.16 - 420.35 |
Renault | Manager | 1991 → 1996 | G 200.13 - 340.16 |
Renault | Maxter | 1992 → 1997 | G 230.19 - 340.40 |
Renault | Midlum | 2000 → | 135.08 - 280.18 |
Renault | Premium | 1996 → | Distribution 210.16 - 420.18 |
Renault | Premium | 1996 → | Route 300.16 - 420.26 |
Renault | Premium 2 | 2005 → | Distribution 240.18 - 460.19 |
Renault | Premium 2 | 2005 → | Lander 270.18 - 460.32 |
Renault | Premium 2 | 2005 → | Route 330.18 - 460.26 |
Renault | R | 1980 → 1991 | R 365.17 - 420.35 |
Renault | Saviem | 21215 - 32256 | |
Renault | Saviem | 6126 - 9168 | |
Renault | Saviem | 650, 1080 | |
Renault | Saviem | JK 60, JN 80 | |
Renault | Saviem | P 35 D | |
Renault | Saviem | PS 30 | |
Roman | Andere | Andere | |
Scania | Bus Serie 3 | 1989 → 1997 | K 93 |
Scania | Serie 2 | 1980 → 1988 | 92 H/M, 112 H/M |
Scania | Serie 2 | 1980 → 1988 | R/T 142 |
Scania | Serie 3 | 1988 → 1996 | 113 E/H/M, T 113 E/H |
Scania | Serie 3 | 1988 → 1996 | 93 H/M, T93 H |
Scania | Serie 4 | 1995 → 2004 | 114 C/G/L |
Scania | Serie 4 | 1995 → 2004 | 94 C/D/G/L |
Scania | Serie 4 | 1995 → 2004 | T 114 C/G/L |
Scania | Serie 4 | 1995 → 2004 | T 94 C/G/L |
Scania | Serie P,G,R,T | 2004 → | G/P/R 230 - 480 |
Steyr Daimler Puch | 1290-Serie | 1290 | |
Steyr Daimler Puch | 1291-Serie | 1291 | |
Steyr Daimler Puch | 1490-Serie | 1490 | |
Steyr Daimler Puch | 1491 | 1491 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.