Автомобільний акумулятор Duracell 75Ah 700A Extreme EFB DE75HEFB виробляється компанією Duracell і встановлюється на заводі на багато європейських автомобілів, таких як: Mercedes Benz, BMW, Volkswagen, Audi та ін. Акумулятори даної лінійки відносяться до сегменту преміум.
Номінальна напруга акумулятора - стандартна для всіх автомобілів 12 В. Ємність акумулятора становить 75 Аг, а пусковий струм 700 А.
Полярність акумулятора Duracell 75Ah 700A Extreme EFB DE75HEFB обратная. Технологія виробництва efb.
Всі акумулятори Duracell є необслуговуваними, завдяки наявності лабіринтних грат, що виключають випаровування електроліту. Проте рекомендуємо заряджати будь-який акумулятор раз на пів року - наприкінці та на початку сезону. Це збільшить термін служби батареї.
При розмірах 278x175x190 мм вага акумулятора Duracell 75Ah 700A Extreme EFB DE75HEFB становить 19 кг, що говорить про збільшену кількість свинцю всередині акумулятора, а це в свою чергу про надійність і довговічність.
На всі акумулятори Duracell надається офіційна гарантія 36 місяців від дати покупки.
Країна виробник батарей австрія, де розташований повний цикл виробництва.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Alfa Romeo | Giulietta | 2010 → | 1.6 JTDM, 2.0 JTDM Start-Stop |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2009 → | 1.3 JTDM Start-Stop |
Fiat | 500L | 2012 - н.в. | 1.6D MultiJet |
Fiat | 500X | 2015 - н.в. | 1.3D MultiJet |
Fiat | 500X | 2014 - н.в. | 1.6D MultiJet, 2.0D MultiJet |
Fiat | Doblo | 2010 - н.в. | 2.0D MultiJet |
Fiat | Punto Evo | 2009-2012 | 1.3D-1.6D MultiJet |
Fiat | Tipo | 2015 - н.в. | 1.3D-1.6D MultiJet |
Jeep | Renegade | 2014 - н.в. | 2.0 CRD |
Lancia | Musa | 2008-2012 | 1.6D MultiJet |
Nissan | Navara | 2015 - н.в. | 2.3 dCi |
Opel | Astra J | 2009 → | 1.7 CDTI Start-Stop |
Renault | Captur | 2016 - н.в. | 1.2 TCe |
Renault | CLIO IV | 2016 - н.в. | 1.2 TCe |
Renault | Duster | 2015 - н.в. | 1.2 TCe, 1.6 SCe |
Renault | Espace V | 2015 - н.в. | 1.6 TCe, 1.6 dCi |
Renault | Kadjar | 2015 - н.в. | 1.2 TCe, 1.6 TCe |
Renault | Lodgy | 2015 - н.в. | 1.6 SCe |
Renault | Logan II | 2015 - н.в. | 1.5 dCi |
Renault | Megane | 2008 → | 1.5D |
Renault | Megane IV | 2015 - н.в. | 1.2 TCe, 1.6 TCe, 1.5 dCi, 1.6 dCi |
Renault | Scenic IV | 2016 - н.в. | 1.2 TCe, 1.5 dCi, 1.6 dCi |
Renault | Talisman | 2015 - н.в. | 1.6 TCe, 1.5 dCi, 1.6 dCi |
Renault | Trafic III | 2015 - н.в. | 1.6 dCi |
Suzuki | Vitara | 2015 - н.в. | 1.6 DDiS |
Toyota | Auris | 2015 - н.в. | 1.6 D4-D |
Toyota | Avensis | 2015 - н.в. | 1.6 D4-D |
Vauxhall | Meriva Mk II | 2013 - н.в. | 1.6 CDTi |
Volvo | S60 II | 2014 - н.в. | T6 AWD, 3.0 T AWD |
Volvo | S60 II | 2012 - н.в. | 2.5 T5 AWD |
Volvo | S60 II | 2015 - н.в. | 1.5 T2, 1.5 T3, 2.0 T3, 2.0 T4 |
Volvo | S90 II | 2.0, 2.0 Hybrid, 2.0 D, 2.0 D4, 2.0 D5 | 2016 - н.в. |
Volvo | V40 II | 2015 - н.в. | T3 |
Volvo | V40 II | 2014 - н.в. | T4 |
Volvo | V60 | 2016 - н.в. | 1.5 T2 |
Volvo | V60 | 2014 - н.в. | 3.0 T AWD, T6 AWD |
Volvo | V60 | 2015 - н.в. | T3, 2.0 T4 |
Volvo | V70 III | 2015 - н.в. | T4 |
Volvo | V90 II | 2016 - н.в. | 2.0, 2.0 Hybrid, 2.0 D, 2.0 D4, 2.0 D5 |
Volvo | XC90 II | 2014 - н.в. | T6 AWD |
VW | Golf | 2012→н.в. | 1.2, 1.4 |
VW | Passat | 2015 - н.в. | 2.0 TSI, 2.0 TDI |
VW | Passat AllTrack | 2015 - н.в. | 2.0 TSI, 2.0 TDI |
VW | Passat CC | 2015 - н.в. | 1.4 TSI |
VW | Polo | 2014 - н.в. | 1.8 GTI |
VW | Touran | 2015 - н.в. | 1.4 TSI |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.