Power Bull та Power Bull Pro. Ця серія АКБ Banner підходить для сучасних авто не оснащених системою «Старт/Стоп», які мають велику кількість енергоємного обладнання та потребують надійного джерела живлення. Відмінними рисами цієї серії вважаються: висока потужність, безпека, застосування технології Ca/Ca та системи захисту Double Top. Саме ці акумулятори встановлюються на автомобілі BMW та Volkswagen у базовій комплектації. Стійкі до частих циклів заряд/розряд, не вимагають обслуговування, добре переносять вібрації та перевертання. Регламентована ємність моделей від 40 до 110 Аг.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Alfa Romeo | 145 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.8 |
Alfa Romeo | 146 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.7, 1.8 |
Alfa Romeo | 147 | 2001 → 2010 | 1.6 T.Spark |
Alfa Romeo | 155 (167) | 1993 → 1997 | 1.6, 1.7 |
Alfa Romeo | 33 (907A) | 1990 → 1994 | 1.4, 1.5, 1.7 |
Alfa Romeo | 4C (960) | 2013 → | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Brera | 2009 → 2010 | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4BiFuel |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo |
Alfa Romeo | Spider (939) | 2005 → 2010 | 1.8TBi |
Audi | A3 (8L1) | 1996 → 2003 | 1.6 |
Audi | A3 (8P1) | 2007 → 2012 | 1.4 TFSI |
Audi | A3 Convertible (8P7) | 2010 → | 1.2 TFSI |
Fiat | Grande Punto | 2005-2009 | 1.4 T-Jet, 1.3-1.9D |
Fiat | Palio | 1.0-1.6 | |
Fiat | Panda | 1980-1999 | 0.6-1.3 |
Fiat | Punto | 1.1-1.6 | |
Ford | B-Max | 2012→2017 | 1.0 EcoBoost |
Ford | B-Max | 2012→2017 | 1.4 Duratec |
Ford | Fiesta I, II, III, IV, V | 1.0-1.8 | |
Ford | Focus | 2004 → 2012 | 1.4 |
Ford | Focus | 1998 → 2004 | 1.4 16V |
Ford | Focus | 1998 → 2004 | 1.6 16V, 1.6 16V Flexifuel |
Ford | Fusion Europe | 1.25-1.6 | |
Ford | Ka | 1.0-1.6 | |
Honda | CRV (Euro) | 2007-н.в. | 2.0, 2.4 |
Hyundai | Accent | 2000-2010 | 1.3, 1.5, 1.6 |
Hyundai | Elantra MD | 2011-н.в. | 1.6, 1.8 |
Hyundai | Getz | 2002-н.в. | 1.1-1.6 |
KIA | Cerato | 2004-2009 | 1.6, 2.0 |
KIA | Niro | 2016 → | |
KIA | Soul | 2009-2014 | 1.6 |
Opel | Combo (71_) | 1994 → 2001 | 1.4, 1.4 16V |
Opel | Combo (71_) | 1994 → 2001 | 1.2 |
Opel | Combo (C ) | 2001 → 2011 | 1.6, 1.6 CNG |
Opel | Combo (C ) | 2004 → 2011 | 1.4 |
Opel | Zafira | A (F75_) 1999 → 2005 | 1.8 16V |
Opel | Zafira | A (F75_) 1999 → 2005 | 1.6 16V, 1.6 CNG |
Opel | Zafira | B (A05) 2005 → 2014 | 1.6, 1.6 CNG, 1.6 CNG Turbo |
Opel | Zafira | B (A05) 2005 → 2014 | 1.8 (Z18) |
Renault | Clio | 2005-н.в. | 1.2-1.4 |
Skoda | Fabia | 2014-н.в. | 1.0, 1.2 |
Smart | Roadster | 2003-н.в. | 0.7 |
VW | Caddy | 2004-2015 | 1.4-2.0 |
VW | Caddy | 1995-2004 | 1.4, 1.6 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.