Акумулятор Banner серії Uni Bull також виробляється за кальцієвою технологією, і належать до категорії універсальних. Конструкція корпусу має 4 клеми і системи безпеки «AccuSafe» з мембраною Gore, що знижує ризик загоряння, витоку електроліту та дозволяє встановлювати цю модель на більш ніж 900 марок авто. Форма електродів та геометрія решіток змодельовані із застосуванням передових комп'ютерних технологій. Тривалий ресурс експлуатації, велика потужність пуску та надійна конструкція дозволяють не хвилюватися про своє авто досить довго.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Alfa Romeo | 145 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.8 |
Alfa Romeo | 146 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.7, 1.8 |
Alfa Romeo | 147 | 2001 → 2010 | 1.6 T.Spark |
Alfa Romeo | 155 (167) | 1993 → 1997 | 1.6, 1.7 |
Alfa Romeo | 33 (907A) | 1990 → 1994 | 1.4, 1.5, 1.7 |
Alfa Romeo | 4C (960) | 2013 → | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Brera | 2009 → 2010 | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4BiFuel |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo |
Alfa Romeo | Spider (939) | 2005 → 2010 | 1.8TBi |
Audi | A3 (8L1) | 1996 → 2003 | 1.6 |
Audi | A3 (8P1) | 2007 → 2012 | 1.4 TFSI |
Audi | A3 Convertible (8P7) | 2010 → | 1.2 TFSI |
Fiat | Grande Punto | 2005-2009 | 1.4 T-Jet, 1.3-1.9D |
Fiat | Palio | 1.0-1.6 | |
Fiat | Panda | 1980-1999 | 0.6-1.3 |
Fiat | Punto | 1.1-1.6 | |
Ford | B-Max | 2012→2017 | 1.4 Duratec |
Ford | B-Max | 2012→2017 | 1.0 EcoBoost |
Ford | Fiesta I, II, III, IV, V | 1.0-1.8 | |
Ford | Focus | 2004 → 2012 | 1.4 |
Ford | Focus | 1998 → 2004 | 1.6 16V, 1.6 16V Flexifuel |
Ford | Focus | 1998 → 2004 | 1.4 16V |
Ford | Fusion Europe | 1.25-1.6 | |
Ford | Ka | 1.0-1.6 | |
Honda | CRV (Euro) | 2007-н.в. | 2.0, 2.4 |
Hyundai | Accent | 2000-2010 | 1.3, 1.5, 1.6 |
Hyundai | Elantra MD | 2011-н.в. | 1.6, 1.8 |
Hyundai | Getz | 2002-н.в. | 1.1-1.6 |
KIA | Cerato | 2004-2009 | 1.6, 2.0 |
KIA | Niro | 2016 → | |
KIA | Soul | 2009-2014 | 1.6 |
Opel | Combo (71_) | 1994 → 2001 | 1.2 |
Opel | Combo (71_) | 1994 → 2001 | 1.4, 1.4 16V |
Opel | Combo (C ) | 2001 → 2011 | 1.6, 1.6 CNG |
Opel | Combo (C ) | 2004 → 2011 | 1.4 |
Opel | Zafira | A (F75_) 1999 → 2005 | 1.6 16V, 1.6 CNG |
Opel | Zafira | B (A05) 2005 → 2014 | 1.6, 1.6 CNG, 1.6 CNG Turbo |
Opel | Zafira | B (A05) 2005 → 2014 | 1.8 (Z18) |
Opel | Zafira | A (F75_) 1999 → 2005 | 1.8 16V |
Renault | Clio | 2005-н.в. | 1.2-1.4 |
Skoda | Fabia | 2014-н.в. | 1.0, 1.2 |
Smart | Roadster | 2003-н.в. | 0.7 |
VW | Caddy | 2004-2015 | 1.4-2.0 |
VW | Caddy | 1995-2004 | 1.4, 1.6 |
ЗАЗ | Chance | 2009-н.в. | 1.3-1.5 |
ЗАЗ | Таврия | 1988-2009 | 1.0-1.3 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.