Акумулятор TAB 55Ah 560A Magic виготовляється у Словенії на однойменному заводі TAB. У виробництві використовується найновіше обладнання та застосовуються всі сучасні технології. З конвейєра виходить досить велика різноманітність АКБ: тягові, промислові, автомобільні та мотоакумулятори.
Технічні характеристики TAB 55Ah 560A Magic
Акумулятор TAB 55Ah 560A Magic - це свинцево-кислотний (ca) акумулятор преміум сегменту.
Номінальна напруга акумулятора стандартна – 12 Вольт. Ємність акумулятора становить 55 Аг, підвищений пусковий струм 560 А дозволяє впевнено заводити як бензинові, так і дизельні двигуни.
Полярність аккумулятора TAB 55Ah 560A Magic обратная. Вага батареї 13,4 кг за розмірів 207x175x190 мм.
Обслуговування
Автомобільний акумулятор TAB необслуговуваний, має кришку з лабіринтно-клапанним механізмом, який виключає вихід пар електроліту, конденсуючи їх назад у банки. Таким чином перевіряти і підтримувати рівень рідини даних АКБ не потрібно.
Переваги
- гарантійний термін – 36 міс
- виготовлено за технологією Ca-Ca
- повна необслуговуваність
- якість продукції
Технології
Литі пластини з полімерними домішками зменшують ймовірність сульфатації та корозії, що збільшує стійкість до розрядів та перезарядів.
Якість
Високу якість продукції легко оцінити за видимими елементами акумулятора. Корпус зробити із якісного пластику, міцної ручки.
Гарантія
Гарантійний термін 36 місяців від виробника. Гарантія починається від дати купівлі товару.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Alfa Romeo | 145 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.8 |
Alfa Romeo | 146 | 1994 → 2001 | 1.4, 1.6, 1.7, 1.8 |
Alfa Romeo | 147 | 2001 → 2010 | 1.6 T.Spark |
Alfa Romeo | 155 (167) | 1993 → 1997 | 1.6, 1.7 |
Alfa Romeo | 33 (907A) | 1990 → 1994 | 1.4, 1.5, 1.7 |
Alfa Romeo | 4C (960) | 2013 → | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Brera | 2009 → 2010 | 1.8TBi |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2011 → | 1.4, 1.4BiFuel |
Alfa Romeo | Mito (955) | 2008 → | 1.4TB, 1.4Turbo |
Alfa Romeo | Spider (939) | 2005 → 2010 | 1.8TBi |
Audi | A3 (8L1) | 1996 → 2003 | 1.6 |
Audi | A3 (8P1) | 2007 → 2012 | 1.4 TFSI |
Audi | A3 Convertible (8P7) | 2010 → | 1.2 TFSI |
Audi | A3 Sportback (8PA) | 2007 → 2013 | 1.4 TSI |
Audi | A3 Sportback (8PA) | 2010 → 2013 | 1.2 TFSI |
Citroen | C1 | 2005→2014 | 1.0 |
Daewoo | Matiz | 1998 - н. в. | 1.0 |
Fiat | Doblo | 2005-2010 | 1.4 |
Fiat | Grande Punto | 2005-2009 | 1.4 T-Jet, 1.3-1.9D |
Fiat | Palio | 1.0-1.6 | |
Fiat | Panda | 1980-1999 | 0.6-1.3 |
Fiat | Punto | 1.1-1.6 | |
Honda | CRV | 2006-2012 | 2.0, 2.4 |
Honda | CRV (Euro) | 2007-н.в. | 2.0, 2.4 |
Hyundai | Accent | 2000-2010 | 1.3, 1.5, 1.6 |
Hyundai | Elantra MD | 2011-н.в. | 1.6, 1.8 |
Hyundai | Getz | 2002-н.в. | 1.1-1.6 |
KIA | Cerato | 2004-2009 | 1.6, 2.0 |
KIA | Niro | 2016 → | |
KIA | Soul | 2009-2014 | 1.6 |
Peugeot | 107 | 2004 → 2014 | 1.0 |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.6 VTi, THP |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.4 |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.2 |
Peugeot | 208 | 2012 → | 1.0 |
Peugeot | 301 | 2012 → | 1.2 VTi 72, 1.2 VTi 82 |
Renault | Clio | 2005-н.в. | 1.2-1.4 |
Skoda | Fabia | 2014-н.в. | 1.0, 1.2 |
Smart | Roadster | 2003-н.в. | 0.7 |
Toyota | Prius | 2016 → | 1.8 hybrid |
Toyota | Yaris | 2009-н.в. | 1.33 |
VW | Caddy | 2004-2015 | 1.4-2.0 |
VW | Caddy | 1995-2004 | 1.4, 1.6 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.