Словенська компанія Moratti постачає на український ринок акумулятори преміум-класу для легкових та вантажних автомобілів. Утворена в 2004 році, вона стала однією з найдинамічніших, оскільки батареї випускаються у всіх відомих типорозмірах.
Обслуговування
Акумулятор Moratti 85Ah 830A Euro повністю необслуговуваний, тобто не вимагають постійного доливання води або електроліту, а також постійної зарядки.
Переваги
Головні переваги акумулятора Moratti 85Ah 830A Euro - це:
- збільшений термін служби (до 5-6 років);
- втрата заряду лише на 2% на місяць, якщо авто не експлуатується (обслуговувані втрачають 15-20%);
- високий пусковий струм;
- стабільна робота електрообладнання машини за рахунок сталості напруги
Єдиний недолік акумуляторів Moratti — вартість трохи вища за середню. Проте ціна повністю виправдана. Поки Moratti працює, аналог, що обслуговується, витягне з власника ТЗ куди більшу суму.
Технології
Конструктивні особливості акумуляторів:
- Електроди підвищеної жорсткості, що чинять опір деформаціям при їзді по нерівностях.
- До складу свинцевих пластин додано речовини, що підвищують їхню корозійну стійкість і ємність батареї.
- Стабілізатори, додані активну масу пластин, знижують швидкість саморозряду.
- При виготовленні використовується метод сушіння пластин за низьких температур, через що внутрішня напруга пластин мінімізується, а термін служби акумулятора підвищується.
Ємність батареї 85 Аг, а пусковий струм 830 Ампер. Акумулятор свинцево-кислотний (ca), повністю необслуговуваний та розрахований на весь термін експлуатації. Формат корпусу євро (низький). Номінальна напруга стандартна для всіх автомобільних АКБ - 12 Вольт. У цій моделі полярність обратная.
Гарантія
Виробник встановлює гарантію 36 місяців продукції.
Акумулятори Moratti – той випадок, коли можна переплатити за товар в обмін на його стабільну та довгу роботу. Пристрої активно реалізуються в Україні, і кожен автовласник має шанс відчути їх можливості на практиці.
Марка | Модель | Рік | Обєм |
---|---|---|---|
Alfa Romeo | 159 (939) | 2005 → 2011 | 2.4JTDM |
Alfa Romeo | Brera | 2006 → 2010 | 2.4JTDM |
Alfa Romeo | Spider (939) | 2007 → 2010 | 2.4JTDM |
Aston Martin | Virage | 1990 → 1995 | 6.3 |
Aston Martin | Virage | 1988 → 2000 | 5.3 |
Audi | A4 (8D2, B5) | 1997 → 2001 | S4 Quattro |
Audi | A4 (8E2, B6) | 2000 → 2004 | 3.0, 3.0 quattro |
Audi | A4 (8E2, B6) | 2003 → 2004 | S4 quattro |
Audi | A4 (8EC, B7) | 2004 → 2006 | 2.5 TDI |
Audi | A4 (8EC, B7) | 2005 → 2008 | 2.7 TDI |
Audi | A4 (8EC, B7) | 2004 → 2008 | 3.0 TDI quattro |
Audi | A4 (8EC, B7) | 2005 → 2008 | 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro |
Audi | A4 (8EC, B7) | 2004 → 2006 | 3.0, 3.0 quattro |
Audi | A4 (8K2, B8) | 2008 → 2015 | S4 quattro |
Audi | A4 (8K2, B8) | 2007 → 2012 | 2.7 TDI |
Audi | A4 Avant (8D5, B5) | 1996 → 2001 | 2.6, 2.6 quattro |
Audi | A4 Avant (8D5, B5) | 2000 → 2001 | RS4 quattro |
Audi | A4 Avant (8D5, B5) | 1997 → 2001 | S4 quattro |
Audi | A4 Avant (8D5, B5) | 1996 → 2001 | 2.8, 2.8 quattro |
Audi | A4 Avant (8D5, B5) | 1997 → 2001 | 2.4, 2.4 Quattro |
Audi | A4 Avant (8E5, B6) | 2001 → 2004 | 3.0, 3.0 quattro |
Audi | A4 Avant (8E5, B6) | 2003 → 2004 | S4 quattro |
Audi | A4 Avant (8ED, B7) | 2004 → 2006 | 3.0, 3.0 quattro |
Audi | A4 Avant (8ED, B7) | 2005 → 2008 | 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro |
Audi | A4 Avant (8ED, B7) | 2004 → 2008 | 3.0 TDI quattro |
Audi | A4 Avant (8ED, B7) | 2005 → 2008 | 2.7 TDI |
Audi | A4 Avant (8K5, B8) | 2008 → 2015 | S4 quattro |
Audi | A4 Avant (8K5, B8) | 2008 → 2012 | 2.7 TDI |
Audi | A4 Convertible (8H7, B6, 8HE, B7) | 2006 → 2009 | 2.7 TDI |
Audi | A4 Convertible (8H7, B6, 8HE, B7) | 2002 → 2005 | 3.0, 3.0 quattro |
Audi | A5 (8T3) | 2007 → | 2.7 TDI (120kW) |
Audi | A5 SportBack (8TA) | 2009 → | 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro |
Audi | A5 SportBack (8TA) | 2009 → | 2.7 TDI |
Audi | Q3 (8U) | 2008 → 2018 | 3.2 FSI quattro |
BMW | 1 E81, E87 | 2003 → 2012 | 120d |
BMW | 1 E81, E87 | 2008 → 2012 | 118d |
BMW | 1 E81, E87 | 2008 → 2012 | 116d |
BMW | X3 E83 | 2008 → 2011 | xDrive 30 i |
BMW | X3 E83 | 2008 → 2011 | xDrive 25 i |
BMW | X3 E83 | 2004 → 2011 | 2.0 d |
BMW | X3 E83 | 2006 → 2011 | 3.0 si |
BMW | X3 E83 | 2004 → 2011 | 3.0 i xDrive |
BMW | X3 E83 | 2006 → 2011 | 2.5 si, 2.5 si xDrive |
BMW | X3 E83 | 2008 → 2011 | xDrive 18 d |
BMW | X3 E83 | 2008 → 2011 | xDrive 20 d |
BMW | X3 E83 | 2004 → 2011 | 2.5 i |
Mercedes-Benz | C-Class | W204 2007 → 2014 | C320 CDI, C320 CDI 4-matic |
Mercedes-Benz | C-Class | W203 2004 → 2007 | C55 AMG |
Mercedes-Benz | C-Class | W203 2001 → 2007 | C32 AMG Kompressor |
Mercedes-Benz | C-Class Estate | S204 2007 → 2014 | C320 CDI, C320 CDI 4-matic |
Mercedes-Benz | C-Class Estate | S203 2004 → 2007 | C55 AMG |
Mercedes-Benz | C-Class Estate | S203 2001 → 2007 | C32 AMG Kompressor |
Mercedes-Benz | C-Class Estate | S202 1997 → 2001 | C43 AMG |
Mercedes-Benz | Vito | 2003-н.в. | 109D-120D |
Mercedes-Benz | Vito | 1996-2003 | 108D-112D |
Mini | Clubman | R55 2011 → 2014 | Cooper D |
Mini | Countryman | R60 2011 → | Cooper D, Cooper D ALL4 |
Mini | Mini | R56 2011 → 2013 | Cooper D |
Opel | Insignia | 2008 → 2012 | 2.0 CDTI |
Opel | Insignia | 2010 → 2017 | 2.0 CDTI 4x4 |
Opel | Insignia | 2008 → 2017 | 2.0 BiTurbo CDTI, 2.0 BiTurbo CDTI 4x4 |
Opel | Insignia Sports Tourer | 2008 → 2011 | 2.0 CDTI |
Opel | Insignia Sports Tourer | 2010 → 2012 | 2.0 CDTI 4x4 |
Opel | Insignia Sports Tourer | 2008 → 2017 | 2.0 BiTurbo CDTI, 2.0 BiTurbo CDTI 4x4 |
Porsche | Boxster (981) | 2015 → | Spyder 3.8 |
Porsche | Boxster (986) | 1996→ 1999 | 2.5 |
Porsche | Boxster (986) | 1999 → 2004 | S3.2 |
Porsche | Boxster (987) | 2004 → | 2.7 |
Porsche | Boxster (987) | 2009 → | 2.9 |
Porsche | Boxster (987) | 2004 → | S3.2 |
Porsche | Boxster (987) | 2006 → | S3.4 |
Porsche | Boxster (987) | 2010 → | Spyder 3.4 |
Renault | Trafic | 2001-н.в. | 2.0, 1.9D-2.5D |
VW | Phaeton | 2002-н.в. | 3.0-6.0, 3.0TDI |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Експлуатація автомобільного акумулятора вимагає таких правил:
- Перевірте рівень заряду: Регулярно перевіряйте рівень заряду акумулятора. Якщо він показує рівень нижче 90%, зарядіть його, щоб уникнути глибокої розрядки.
- Використовуйте автомобіль регулярно: Акумулятор потребує регулярного використання, щоб не розрядитися повністю. Використовуйте автомобіль щонайменше раз на тиждень, навіть якщо ви не плануєте їздити далеко.
- Не використовуйте електрообладнання автомобіля без необхідності: Залишати фари, радіо, кондиціонер або інші електричні пристрої увімкненими, коли двигун не працює, призведе до розрядки акумулятора.
- Не залишайте ключ у положенні ACC: Перевірте, чи запалення вимкнено. Якщо вона увімкнена, це може призвести до розрядження акумулятора, оскільки це може призвести до розрядження акумулятора. у цьому режимі споживання струму є досить високим.
- Підтримуйте акумулятор у чистоті: Очищайте корпус акумулятора від бруду, пилу та корозії. Якщо на корпусі виявлено сліди корозії, видаліть їх та обробіть поверхню антикорозійним складом.
- Перевіряйте електроліт: Якщо у вас є акумулятор із відкритим корпусом, перевіряйте рівень електроліту. Якщо його рівень нижчий, ніж потрібно, додайте дистильовану воду.
- Перевірте зарядку: Перевірте, що генератор працює правильно і що заряджання відбувається без проблем. Якщо у вас є проблеми із зарядкою, зверніться до фахівця.
Для будь-якого автомобільного акумулятора найбільш шкідливі 2 фактори: глибокий розряд (напруга нижче 12,5 Вольт) та перезаряд.